2015. július 10., péntek

Próba Kritika - Az Én Blogom

Most egy durva önkritikát láthattok tőlem, a saját blogomról. Ezt még úgy 1 - 2 - 3, esetleg 4 hónapja zártam.  Lehet nehéz elhinni, de azóta sokat változtam, a szókincsem is szaporodott, jobban kifejezem az érzéseim, őszintébb vagyok, és jobb fogalmazással, helyesírással bírok.
 Ne vegyétek dicsekedésnek :)
Csak a történetről írok kritikát, mert a Designet nem én készítettem.



Akkor csapjunk a közepébe!
Történet/Helyesírás:
A szóismétlés gyakori hiba. A fejezetek rövidek, és ritkán jönnek. Az írói előszó, én mondom, ha összerakjuk, majdhogynem hosszab!
Az érzések nincsenek leírva, mintha olyan könnyedén venné a viadalt. Mintha a kisujjából jönne ki. A vége, olyan happy end, hogy hazament és boldogan élt. - Mentségemre szólok, lusta vagyok :D - A szereplőket könnyedén kivégezte a blog, bár Maggie halála engem is meglepett - pedig én írtam. Hogy ilyen kíméletlen halál szenvedett a lány.
A szerelmi szál, vagy mifene, szépen halad a történetben, bár ezt az érzést is kevésszer fejezem ki. Adley halála a történet végén, könnyedt volt, túlságosan is. Semmi részletesenleíromyeah, csak levágta a fejét. Aham.

Ennyi lenne, remélem tetszett! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése