2015. július 10., péntek

Kritika, avagy sértések és dícséretek - Jegyzetfüzet

Ez msot nem történetes blog, ugyan, de remélem tetszik :)

http://jegyzetf.blogspot.hu
Író: Bak Zsolt

Design: Igazánól nem is tudom mit mondhatnék... A fejléc jó, praktikus, a modulok helyes elrendezésben részesülhetnek, és a bal oldali megosztó kis modul, rohadtul tetszik! (Annak a kódját meg tudnád adni? :)) Nagyon, jól láthatóak, szemüvegeseknek is, a betűk, de az a Nap idézete szöveg mutatja, hogy tényleg foglalkozol a blogoddal, ha ezt naponta ki tudod cserélni! Minden elismerésem! A Rendszeres olvasókból látom, a blogos kissebb sikernek örvend, mint amit én adnék neki. A bejegyzésekben mindig megtalálható egy kép, ami mindig egyszerű, de jól mutat. Ilyen Designet még nem láttam! 10/10 Tartalom: A szavak szépek, jól kifejezed mit akarsz mondani, és én ezt utálom; hogy minden mozdulatot le szoktál szinte írni. Utálom. De itt, hogy így csináltad, még így is lehet imádni, ugyanis nem csak annyit írtál, hogy felkeltem az asztaltól. elindultam az ajtó felé. számoltam a lépteimet. hanem: Felálltam a zsírfoltos, poros ülésről, és elindultam valamerre. Lassan, meg-megingó lábakkal haladtam előre, nem is tudom mi a Krisztus heréje sarkallt engem ilyen tettekre. (igaz, ez nem az a szituáció, amit én modtam, de) tehát egyszerűen ne mtudok mit mondani. Ez a TÖKÉLTES blog! 10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése