2015. július 10., péntek

Kritika, avagy véleményem - Édes Élet

Sziasztok!
Az Édes Élet írója kért tőlem egy kritikát. Ez egy igen híres blog, ezért megtiszteltetésnek érzetem :) Gondolom, sokan ismeritek! :)

Író: Németh Barbara


Design:
Régen olvastam a blogod, msot is a követők között vagyok :) Olyan 9 - fejezet körül kapcsolódtam be, ahol már ez a design volt. Vagy már talán kezdetetek óta? Mindenesetre tisztelem, hogy nem az a fajta író vagy, aki hetente változtatja a blogja designét.
A színeket kicsit hiányolom belőle, egy bézses árnyalattal szerintem jobban mutatna. Sok blogon, ha híres szinészt választanak főkarakternek elítélik, de itt jobban mutatnak, mint máshol! :) A szereplők a fejlécen hiába szépek, meg jók, nem nagyon vannak jól elhelyezve. A középső lánynak nagyobbnak kéne lennie, és a fiúnak máshol kéne elhelyezkednie - szerintem.
10/9
Törtét/Helyesírás:
Mint modtam követtem a blogod. Nagyon élvezetes, kellemes volt olvasni - a pűrkapcsolati bonyodalmakig. Ott már úgy untam az egészet, lehet csak a hangulatom miatt, de, akkor ez a hangulat azóa nem múlt el.  Ettől függetlenül a szókincsed szép, jó a fogalmazásod, és szépen leírod az érzelmeket, ahelyett, hogy odavágnás, hogy ez fájt. utálom most. seggfej volt velem. a tekintetemet nem érdemli.
10/9,5 (annyira szereték 10-et adni *-*)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése