2015. július 10., péntek

Kritika, avagy véleménnyílvánítás - Futórózsa


Design:
Én egyáltalán nem szeretnélek megsérteni. A fejléc szép, de az, hogy nem azon van a felirat, szerintem nem mutat olyan jól. Az alatta lévő színek nem passzolnak - úgy őszíntén, rendelj designet :) A modulsávba illene egy menü, a tartalmat helyezd feljebb, és írd újra, mert látszik, hogy átmásoltad - gondolom nem más blogból. Én tényleg nem akarlak megsérteni, csak leírtam a véleményem c: A szöveggel könnyeb dolgom lesz, ugyanis...
10/7,5 (:()
Történet/Helyesírás:
URAMISTEN! A szavak gyönyörűek, ezekkel nem sprólosz, szép a fogalmazásod, leírod az érzéseket, a helyesírás is jó! Ne mtudom, ilyen igényes bloggal találkoztam - e már. De mint mondani szoktam; Az igényesség fontos. Ez a te blogodra is elmondható, és meg is felel neki. :) Ide nem nagyon tudok mit írni, ugyanis tökéletes! Amit kellett, leírtam, de ide nem kell semmi szídakozás, így ennyi lenne :)
10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése